vrijdag 21 oktober 2011

Kleine toevoeging!

Er is toch nog iets waar ik tijdens het geven van de onderstaande studie achterkwam, en dat wil ik jullie niet onthouden. Ik heb het ook genoemd in mijn studie. Ik kwam erachter dat echt alles uit God komt. Hij kent ons eerst en laat zich dan door ons kennen. Hij communiceert eerst! Hij roept ons en daar mogen wij op reageren. Maar wat ik wel wist maar waar ik al pratend achter kwam was dat Hij ons ook eerst heeft liefgehad. Dit was wat Jezus ook liet zien tijdens Zijn bediening hier op aarde. Je kunt dit onder andere in de Romeinenbrief lezen, Rom 5:8. Hij had ons al lief toen we nog vijanden waren van Hem. Dit staat ook in bijvoorbeeld Johannes 3:16.
Wij kunnen niks anders doen dan de liefde die Hij ons geeft reflecteren naar Hem en naar anderen toe!


Het is werkelijk alles uit, door en tot Hem!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten